Η Μάλορι Κέιν (Gina Carano) είναι μία άψογα εκπαιδευμένη πράκτορας που δουλεύει για την κυβέρνηση σε επικίνδυνες αποστολές μέσω του αφεντικού της, Κένεθ (Ewan MacGregor). Η προτελευταία της αποστολή ήταν να ταξιδέψει μέχρι την Βαρκελώνη και να σώσει με την βοήθεια και άλλων κατασκόπων, έναν Κινέζο δημοσιογράφο που ήταν όμηρος (Anthony Brandon Wong) και να τον παραδώσει σε έναν σκοτεινό πελάτη (Antonio Banderas). Όπως όλα δείχνουν ο Κένεθ και η επαφή του στην κυβέρνηση, Κομπλέζ (Michael Douglas), μοιράζονται ένα μυστικό σχετικά με την αποστολή στην Βαρκελώνη, που το κοινό θα καταλάβει, αν καταλάβει, στα τελευταία λεπτά της ταινίας. Η Μάλορι αντίθετα, φαίνεται να έχει πάρει είδηση ότι κάτι δεν πάει καλά και προσπαθεί να ξεπλέξει το νήμα της δολοπλοκίας, φτάνοντας στον πραγματικό ένοχο.

Στην ταινία η Μάλορι συνεργάζεται με πολλούς μυστικούς πράκτορες, όπως τον Άαρον (Channing Tatum), που απλά υποδύεται τον σάκο του μποξ της πρωταγωνίστριας και τον Ιρλανδό υπερκατάσκοπο (Michael Fassbender), ο οποίος εμφανίζεται για μικρό χρονικό διάστημα και είναι απογοητευτικός. Όσον αφορά τους υπόλοιπους χαρακτήρες, όπως αυτούς του Michael Douglas, του Antonio Banderas και του Ewan MacGregor, δυστυχώς τους παίρνει η μπάλα μαζί με την Gina Carano. 


Η Gina Carano έκανε την πρώτη της κινηματογραφική εμφάνιση στην ταινία "O Τιμωρός" και δεδομένης της προέλευσής της από τον χώρο των πολεμικών τεχνών, είναι απόλυτα φυσιολογικό να είναι εκπληκτική στην σκηνική μάχη. Όλες τις επικίνδυνες σκηνές της εκτέλεσε η ίδια με ιδιαίτερη επιτυχία, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό για να καταφέρει να φέρει εις πέρας το ρόλο της ως πρωταγωνίστρια. Η παγωμένη προσωπικότητά της είναι σεβαστή, καθώς προκύπτει από την στρατιωτική της εκπαίδευση, αλλά η ηθοποιός υστερεί σε οξύνοια και συναίσθημα ακόμα και όταν συνδιαλέγεται με τους συμπρωταγωνιστές της. Η δυσφορία της όταν μιλάει, σε συνδυασμό με τα αλλεπάλληλα κοντινά πλάνα στο πρόσωπο της, την έλλειψη μουσικής και τα απανωτά πισωμαχαιρώματα, κάνουν αδύνατη την παρακολούθηση του έργου. 

Η ταινία σχεδόν έχει τελειώσει και κανείς δεν μπορεί να καταλάβει γιατί όλοι οι πράκτορες τρέχουν και αλληλοσκοτώνονται, τον λόγο για τον οποίο η Μάλορι είναι τόσο αποφασισμένη να ρισκάρει την ζωή της και τι τελικά έγινε στην επιχείρηση στην Βαρκελώνη. Για όλα αυτά σαφώς δεν φταίει μόνο το παγωμένο βλέμμα της Carano, αλλά ο σεναριογράφος Lem Dobbs και πρωτίστως ο σκηνοθέτης Steve Soderbergh. Ο τελευταίος, σε αντίθεση με τις επιτυχημένες ταινίες του παρελθόντος, αυτή τη φορά δεν μπόρεσε να ξεχωρίσει ότι πίσω από το παγωμένο βλέμμα ενός εκτελεστή πρέπει να κρύβεται ένα απύθμενο συναισθηματικό βάθος για να είναι αληθοφανές, κάτι που προφανώς η ηθοποιός δεν διαθέτει. 


Enhanced by Zemanta